Αλλαγές – Επιστροφές – Αντικατάσταση Προϊόντος

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός πέντε(5) ημερών από την παραλαβή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@tinyaccessories.gr  γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας το τηλέφωνο επικοινωνίας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 68 28 180, από Δευτέρα έως Σάββατο (10:00-14:00). Στη συνέχεια το δέμα θα πρέπει να παραδοθεί σε κατάστημα της ΕΛΤΑ Courier ώστε να αποσταλεί στην έδρα του καταστήματος (Ανδρέα Παπανδρέου 15, Χαλάνδρι, T.K: 152 34).

Προϋποθέσεις επιστροφής :

  1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
  2. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα επικοινωνίας μαζί μας
  3. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ)
  4. Να βρίσκεται στην κατάσταση που απεστάλη από τον αποστολέα, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που συνόδευε το προϊόν κατά την αποστολή.

Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους για τους παρακάτω λόγους:

i. ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας σάς παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας σας μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα.

ii. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, μέσα σε δέκα(10) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος, και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε να αγοράσετε είτε παραπάνω προϊόντα είτε κάποιο προϊόν μεγαλύτερης αξίας.

Η επιστροφή του προϊόντος στις περιπτώσεις i και ii είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, εφόσον αποδεικνύεται η υπαιτιότητα και πάντα κατόπιν συνεννόησης με το φυσικό μας κατάστημα στο 210 68 28 180, από Δευτέρα έως Σάββατο (10:00-14:00).

iii. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στις περιπτώσεις που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε, επικοινωνήστε μαζί μας απ’ ευθείας στο 210 68 28 180, από Δευτέρα έως Σάββατο (10:00-14:00).

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας ταιριάζει, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός πέντε(5) εργάσιμων ημερών μόνο κατόπιν συνεννόησης με το φυσικό μας κατάστημα στο 210 68 28 180, από Δευτέρα έως Σάββατο (10:00-14:00).

Η αλλαγή του προϊόντος κοστίζει 2,5 € μέχρι 2 Kg και μπορεί να γίνει μόνο με τις συνεργαζόμενες μεταφορικές. Εάν ο καταναλωτής για οποιοδήποτε λόγο προτιμήσει διαφορετική εταιρεία, το κόστος των μεταφορικών είναι αυτό που ορίζει η εκάστοτε μεταφορική εταιρεία. Tα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον ίδιο και σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή από το κατάστημα.

Τα προϊόντα, τα οποία έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα «tinyaccessories.gr» μπορούν να αλλαχθούν και στο φυσικό μας κατάστημα (Ανδρέα Παπανδρέου 15, Χαλάνδρι, T.K: 152 34) πάντα κατόπιν συνεννόησης μαζί μας στο 210 68 28 180, από Δευτέρα έως Σάββατο (10:00-14:00).

Ουδεμία αλλαγή θα πραγματοποιείται εάν δεν έχει προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα μας και εάν δεν υπάρξει πρωτότυπη απόδειξης αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ).

iv. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή, μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων της αξίας του προϊόντος χωρίς να κάνει απαραίτητα νέα παραγγελία.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με courier που θα σας υποδείξει η εταιρεία μας και η χρέωση της επιστροφής είναι 2,5 € μέχρι 2 Kg. Το ποσό αυτό καταβάλλεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της Eurobank που σας υποδεικνύει το κατάστημα ή αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής για οποιοδήποτε λόγο προτιμήσει διαφορετική εταιρεία, τα έξοδα επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον ίδιο.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί . Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής και αφορά μόνο παραγγελίες που πραγματοποιούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα ή/και τηλεφωνικές παραγγελίες.

Εάν η αγορά έχει γίνει μέσω κάρτας η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην ίδια κάρτα που πραγματοποιήθηκε η αγορά. Σε περίπτωση αντικαταβολής και κατάθεσης σε τράπεζα, η επιστροφή γίνεται μέσω κατάθεσης σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό Eurobank που μας αναφέρει ο καταναλωτής.

Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 (ημερολογιακών) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων. Ωστόσο, το κατάστημα μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν καθυστερήσει να λάβει τα προϊόντα ή την απόδειξη για την επιστροφή τους.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο όταν επιστραφούν τα προϊόντα στο κατάστημα και μόνο εφόσον αυτά ελεγχθούν ότι βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Η ευθύνη για την ορθότητα των στοιχείων του προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού κατάθεσης του ποσού ανήκει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.

Τυχόν λοιπές χρεώσεις και τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εξ ‘ολοκλήρου τον πελάτη και ουδεμία ευθύνη φέρει το κατάστημα για το ποσό της χρέωσης, διότι αυτό ορίζεται από την εκάστοτε τράπεζα .

Η υπαναχώρηση αφορά αποκλειστικά στην αξία του προϊόντος και δεν περιλαμβάνει την υπηρεσία της αντικαταβολής και των μεταφορικών χρεώσεων.